Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16651
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капустінський, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T09:55:38Z | - |
dc.date.available | 2023-02-21T09:55:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Капустінський К. В. Педагогічні умови, що сприяють розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії / К. В. Капустінський // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 64-65. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16651 | - |
dc.description.abstract | Педагогіка хореографічного мистецтва враховує, що кожний студент-хореограф – це неповторна індивідуальність, якій притаманні тільки її психічні, рухові та інші особливості, що потребує всебічного вивчення цих особливостей і творчого підходу до методів їх розвитку. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії є чи не найважливішим завданням сучасної вищої школи танцю. Формування творчого потенціалу педагогів-хореографів залежить від сукупності оптимальних умов організації навчального і виховного процесу у вищих начальних закладах. Такі педагогічні умови, з одного боку, впливають на творчий розвиток студента- хореографа, з іншого – на характер процесу навчання. Тобто їх розглядають як чинники впливу на формування творчого потенціалу і як обставини навчального процесу. Творчий потенціал майбутнього вчителя хореографії містить у собі низку особистісних якостей, закладених від народження генетичних і фізіологічних особливостей, внутрішню творчу енергію, а також здатність до активного професійного зростання, які в сукупності позитивно впливають на якість результату творчого процесу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | творчий потенціал майбутніх учителів хореографії | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | формування професійних компетенцій | uk |
dc.subject | творчий інтерес | uk |
dc.subject | хореографічна діяльність | uk |
dc.title | Педагогічні умови, що сприяють розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kapustinsky.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.