Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долинська, Т. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T09:44:50Z | - |
dc.date.available | 2023-02-21T09:44:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Долинська Т. Г. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти за сучасних умов / Т. Г. Долинська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 60-61. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650 | - |
dc.description.abstract | Освітній процес у навчальному закладі – явище складне, багатогранне, динамічне, специфіка якого зумовлюється передусім розширеним спілкуванням, що для вчителів не що інше, як професійна необхідність. З її допомогою здійснюється основне у педагогічній діяльності – вплив особистості на особистість. Спілкування є складним, багатоплановим процесом встановлення контактів між людьми, який породжений потребами у спільній діяльності. Комунікація, як відомо, є двостороннім потоком інформації. У ньому важливі якість передавання інформації, її повнота, зміст, форма, що дає змогу не лише оперативно і правильно сформувати уявлення про відповідну проблему, а й обрати партнерів, розробити її стратегію і тактику, визначити адекватні методи і засоби реалізації конкретних цілей. Ефективність комунікації залежить від зрозумілості, доступності інформації. Інформаційна взаємодія суб'єктів комунікації опосередкована впливом інформації (прямого і зворотного зв'язку), якістю її кодування і декодування. Зворотний зв'язок (у вербальній або невербальній формах) виражає ступінь засвоєння розуміння повідомлення, довіри до нього, згоду чи незгоду з ним, змінює комунікативні ролі суб'єктів комунікації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність майбутніх учителів | uk |
dc.subject | учителів з початкової освіти | uk |
dc.subject | комунікативні здібності | uk |
dc.subject | комунікативні уміння | uk |
dc.title | Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти за сучасних умов | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dolynskа.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.