Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурда, М. І.-
dc.date.accessioned2023-02-17T19:46:51Z-
dc.date.available2023-02-17T19:46:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБурда М. І. Інтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок» / М. І. Бурда // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 75-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16636-
dc.description.abstractЦілі і зміст шкільної освіти мають враховувати як сучасний рівень техніки, технологій, промисловості, так і розвиток їх на найближчу перспективу. Нині епоха завершення третього рівня технологічного розвитку, який назвалиIndustry 3.0(електроніка, інформаційно-комунікаційні технології, автоматизація та часткова роботизація виробничих процесів тощо).Відбувається перехід до наступного рівня – Industry 4.0(штучний інтелект, кіберфізичні системи,промислова і комунікаційна діджиталізація, роботизація виробничих процесів, інтернет речей, складні інформаційні системи, аналітика великих даних та ін.). На етапі переходу постають нові запити до шкільної освіти. В Програмі великої трансформації«Освіта 4.0: український світанок» основною вимогою є забезпечення відповідності вітчизняної системи освіти технологічному укладуIndustry 4.0.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectпрограма трансформаціїuk
dc.subjectосвіта 4.0: український світанокuk
dc.subjectпріоритетні дидактичні засади шкільної освітиuk
dc.subjectреалізація вимог до шкільної освітиuk
dc.subjectметапредметна інтеграціяuk
dc.subjectмодернізація змісту базової середньої освітиuk
dc.titleІнтегративний підхід як один із засобів реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: Український світанок»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burda.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.