Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенкова, Н. А.-
dc.contributor.authorАкуленко, І. А.-
dc.date.accessioned2023-02-17T13:57:19Z-
dc.date.available2023-02-17T13:57:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТарасенкова Н. А. Наступність у навчанні математики учнів 5-6 класів на основі предметної діяльності / Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 57-58.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16629-
dc.description.abstractВідповідно до концепції Нової української школи, математична підготовка учнів в адаптаційному циклі базової середньої освіти (5-6 класи) має бути організована таким чином, щоб забезпечити різні види навчальної діяльності школярів, що полегшують їм сприймання, розуміння, закріплення способу розумової чи практичної дії. На цьому етапі важливо забезпечити умови для переходу від способів сприйняття математичного змісту, характерних для початкової школи, до способів роботи з математичним матеріалом виключно на рівні абстрактного мислення, що не потребує фізичних дій або візуалізації для його розуміння та засвоєння. Тому для учнів, особливо для тих із них, хто має проблеми зі сприйняттям теоретичного математичного матеріалу, доцільно попередньо організувати практичну предметну невербальну діяльність, яка залучає всі канали сприйняття інформації (кінестетичний, візуальний, аудіальний).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectнаступність у навчанні математикиuk
dc.subjectсприйняття математичного матеріалуuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectматематична абстракціяuk
dc.titleНаступність у навчанні математики учнів 5-6 класів на основі предметної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenkova.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.