Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorСкворцова, Светлана Алексеевна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorNіedіаlkova, Katerina-
dc.date.accessioned2023-02-17T13:31:15Z-
dc.date.available2023-02-17T13:31:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСкворцова С. О. Формування ключових компетентностей у шестикласників на уроках математики (на матеріалі підручника С. Скворцової та К. Нєдялкової «Математика. 6 клас») / С. О. Скворцова, К. В. Недялкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 54-56.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16628-
dc.description.abstractКомпетентнісний потенціал математичної освітньої галузі передбачає формування в учнів математичної компетентності як ключової, компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій, інноваційності, екологічної компетентності, інформаційно-комунікаційної компетентності, культурної компетентності, підприємливості та фінансової грамотності тощо. І тут важливу роль грають як методична система, реалізована у посібнику, так і система навчальних завдань. Формування ІКТ-компетентності реалізується через структурування даних, визначення достатності даних для розв’язання задачі, оцінюванні достовірності інформації. Подібні завдання сприяють також формуванню ключової компетентності підприємливості та фінансової грамотності. Підручник «Математика. 6 клас» С. Скворцової та К. Нєдялкової створено за Новим Державним стандартом загальної базової освіти, за Модельною програмою для першого циклу базової освіти С. Скворцової та Н. Тарасенкової, на засадах Концепції НУШ. Особливістю підручника є максимальне врахування наступності як у широкому контексті – із попереднім етапом навчання, так і у вузькому контексті – розгортання нового змісту ґрунтується на основі вивченого на попередніх уроках через створення і розв’язування проблемної ситуації, яка є наслідком певних змін в умові завдання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectформування ключових компетентностейuk
dc.subjectурок математикиuk
dc.subjectкультурна компетентністьuk
dc.subjectматематична освітня галузьuk
dc.titleФормування ключових компетентностей у шестикласників на уроках математики (на матеріалі підручника С. Скворцової та К. Нєдялкової «Математика. 6 клас»)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.