Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16595
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Велитченко, Леонід Кирилович | - |
dc.contributor.author | Велитченко, Леонид Кириллович | - |
dc.contributor.author | Velytchenko, Leonid Kyrylovych | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T11:59:57Z | - |
dc.date.available | 2023-02-15T11:59:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як теоретико-емпіричний конструкт / Л. К. Велитченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 46-47. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16595 | - |
dc.description.abstract | Розглянуте питання про сутність педагогічної взаємодії зводиться до такого: а) педагогічний процес має ознаки взаємодії і як ціле підпорядковує взаємодію собі; б) взаємодія має ознаки педагогічного процесу і як ціле підпорядковує педагогічний процес собі. Дихотомічне ділення обсягу поняття «педагогічна взаємодія» визначається парою діалектично суперечливих властивостей «педагогічний» та «інтерактивний», відповідно до чого можливі такі дефініції. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | педагогічний процес | uk |
dc.subject | педагогічне навчання | uk |
dc.title | Педагогічна взаємодія як теоретико-емпіричний конструкт | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Velytchenko Leonid Kyrylovych.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.