Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.contributor.authorSlobodianiuk, Hanna Anatolievna-
dc.contributor.authorСлободянюк, Ганна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-01-02T11:26:03Z-
dc.date.available2023-01-02T11:26:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧебикін О. Я. Порівняльний аналіз психолого-педагогічних компетентностей та особистісних особливостей майбутніх учителів математики України та Ізраїлю / О. Я. Чебикін, Г. Слободянюк // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2022. – № 2. – С. 5-11uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16382-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема психологічної підготовки майбутніх вчителів. На основі узагальнення різних підходів виділяються три погляди на психологічну підготовку вчителя та формування відповідних компетентностей. Під психологічною компетентністю розуміється інтегральний психологічний (особистісний) інструмент фахівця, що забезпечує ефективність його професійної діяльності. Визначається три основні психологічні компетентності майбутнього вчителя математики, а саме: процесуально-ситуативна компетентність, компетентність планування та взаємодії, психолого-дидактична компетентність. Досліджуються особистісні особливості студентів, зокрема мотиваційні, інтелектуальні та комунікативні. Проводиться кореляційний аналіз, що доводить обумовлення прояву психологічних компетентностей у студентів України та Ізраїлю такими детермінантами, як адекватність спілкування та креативність. The article analyzes the problem of psychological training of future teachers. Based on the generalization of different approaches, three views on the psychological training of the teacher and the formation of relevant competencies are distinguished. Psychological competence is considered an integral psychological (personal) tool of a specialist that ensures the effectiveness of their professional activity. Three main psychological competencies of the future mathematics teacher are determined, namely: procedural and situational competence, planning and implementation of holistic interaction competence, psychological and didactic competence. Personal characteristics of students, including motivational, intellectual and communicative ones, are investigated. A correlational analysis is conducted, which proves that the manifestation of psychological competences among the students of Ukraine and Israel is conditioned by such determinants as adequacy of communication and creativity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологічна компетентністьuk
dc.subjectпсихологічна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectособистісні особливостіuk
dc.subjectpsychological competenceuk
dc.subjectpsychological traininguk
dc.subjectfuture teachers of mathematicsuk
dc.subjectpersonal characteristicsuk
dc.titleПорівняльний аналіз психолого-педагогічних компетентностей та особистісних особливостей майбутніх учителів математики України та Ізраїлюuk
dc.title.alternativeComparative analysis of psychological and pedagogical competences and personal characteristics of future mathematics teachers in Ukraine and Israeluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebykin Oleksij Yakovych.pdf559.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.