Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагуляк, Петро Іванович-
dc.contributor.authorNahulyak, Petro Ivanovych-
dc.contributor.authorНагуляк, Петр Иванович-
dc.date.accessioned2022-12-15T12:31:18Z-
dc.date.available2022-12-15T12:31:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНагуляк П. І. Національні традиції пленеру у просторі розвитку колористичної гармонії у студентів / П. І. Нагуляк // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 39-42.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16342-
dc.description.abstractТрадиційні методи та принципи навчання пейзажному живопису на відкритому повітрі, що застосовувалися майстрами минулого, а також теоретичні розробки в області педагогіки, психології мистецтва, розробки колористичної гармонії в кольорознавстві, стають в центрі уваги як важлива складова в удосконаленні методів навчання студентів на пленері в сучасності. Пленер — це живопис на відкритому повітрі, але при цьому відтворення навколишньої дійсності не обмежується простою фіксацією предметного світу, він творчо переосмислюється, узагальнюється, інтерпретується і представляється в колористичному.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectпленерuk
dc.subjectнаціональна традиція пленеруuk
dc.subjectколоритuk
dc.subjectколористична гармоніяuk
dc.titleНаціональні традиції пленеру у просторі розвитку колористичної гармонії у студентів ХГФuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naguliak.pdf548.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.