Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-12-13T12:01:56Z-
dc.date.available2022-12-13T12:01:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПапач О. І. Науково-практичний аналіз рівня розвитку складових методичної компетентності вчителя математики / О. І. Папач // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». - Вип. 2. - 2022. - С.127-133.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16282-
dc.description.abstractСтаття присвячена науково-практичному аналізу рівня розвитку складових методичної компетентності вчителя математики під час опрацювання модельних навчальних програм на заняттях курсів підвищення кваліфікації. Здійснено огляд наукової літератури щодо підходів у визначенні методичної компетентності вчителя, в тому числі вчителя математики. Увагу сконцентровано на складових методичної компетентності, необхідних для здійснення методичної діяльності в ході впровадження Державного стандарту базової середньої освіти. Описано зміст та організацію освітньої діяльності в рамках модуля «Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу Нової української школи» навчальної програми підвищення кваліфікації вчителів, які викладатимуть математику в 5 класах у 2022/2023 навчальному році. На підставі опитування та спостереження під час проведення курсів підвищення кваліфікації охарактеризовано рівень готовності вчителів працювати за модельними навчальними програмами з математики в 5 класах. За допомогою науково-практичного аналізу виділено основні недоліки у розвитку методичної компетентності вчителів математики та її складових, в першу чергу нормативної та варіативної компетентностей. Визначено перспективи подальшої наукової розвідки: дослідження чинників позитивного впливу на розвиток складових методичної компетентності вчителів природничо-математичних дисциплін та інформатики. The article is dedicated to the scientific and practical analysis of the level of development of the components of the methodological competence of a mathematics teacher during the development of model curricula in advanced training classes. A review of the scientific literature on approaches to determining the methodological competence of teachers, including mathematics teachers. Attention is focused on the components of methodological competence required for the implementation of methodological activities during the implementation of the State Standard of Basic Secondary Education. The content and organization of educational activities within the module "Educational and methodological support of the educational process of the New Ukrainian School" curriculum for teachers who will teach mathematics in 5th grade in 2022/2023 academic year. Based on surveys and observations in-service training courses, the level of readiness of teachers according to the model curriculum in mathematics in 5th grade is described. With the help of scientific and practical analysis the main shortcomings in the development of methodological competence of mathematics teachers and its components, primarily normative and variable competences, are highlighted. Identified the prospects for further scientific exploration: the study of the components of the positive impact on the development of the components of the methodological competence of teachers of natural sciences, mathematics, and computer science.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЧеркаський національний університет ім. Богдана Хмельницькогоuk
dc.subjectметодична компетентність вчителя математикиuk
dc.subjectскладові методичної компетентностіuk
dc.subjectдержавний стандарт базової середньої освітиuk
dc.subjectмодельна навчальна програмаuk
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk
dc.subjectmethodical competence of mathematics teacheruk
dc.subjectState standard of basic secondary educationuk
dc.subjectmodel curriculumuk
dc.subjectadvanced traininguk
dc.subjectcomponents of methodical competenceuk
dc.titleНауково-практичний аналіз рівня розвитку складових методичної компетентності вчителя математикиuk
dc.title.alternativeScientific and practical analysis of the level of development of components of methodological competence of a teacher of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna.pdf899.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.