Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadievna-
dc.contributor.authorФедорова, О.-
dc.date.accessioned2022-12-09T11:54:01Z-
dc.date.available2022-12-09T11:54:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКовиліна В. Г. Використання зорових реакцій для оцінки психофізичного стану дітей / В. Г. Ковиліна, О. Федорова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 99-104.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16224-
dc.description.abstractВ теперішній час спостерігається значне погіршення стану здоров’я дитячого населення України, що потребує залучення спеціалістів різного профілю для своєчасного комплексного обстеження дітей з метою виявлення можливих порушень в їх психосоматичному стані. Сучасні діти вже змалку отримують інтенсивне інформаційне навантаження, яке призводить до виснаження функціональних можливостей сенсорних систем мозку, що проявляється в збільшенні частоти астенічних станів, зорового стомлення та в зниженні адаптаційних можливостей дитини. Дітей старшого дошкільного віку, які незабаром підуть до школи очікує не тільки зміна соціального середовища, а й додаткове когнітивне та емоційне навантаження. Зважаючи на вищевикладене актуальною стає необхідність проведення комплексного дослідження психофізичного стану дітей, які готуються до навчання, включаючи оцінку функціонального стану зорової сенсорної системи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectзорова реакціяuk
dc.subjectпсихофізичний стан дітейuk
dc.titleВикористання зорових реакцій для оцінки психофізичного стану дітейuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovylina, Fedorova.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.