Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовосадова, Анна-
dc.contributor.authorНовосадов, Ярослав-
dc.date.accessioned2022-12-08T10:58:43Z-
dc.date.available2022-12-08T10:58:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНовосадова А. Стильовий підхід до вивчення музично- теоретичних дисциплін у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / А. Новосадова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 123-125.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16193-
dc.description.abstractБагатовікове існування мистецьких течій зумовило виникнення та розвиток різноманітних музичних стилів. Завданням сучасного вчителя музики є осмислення, пояснення їх особливостей учням. Це є необхідним для розуміння та виконання ними різних музичних композицій. Тому стильовий підхід до вивчення музично- теоретичних предметів студентами закладів вищої освіти є актуальною проблемою сьогодення. Тож, метою нашого дослідження є визначення особливостей стильового підходу до вивчення музично-теоретичних предметів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики. Музично-теоретичні дисципліни знайомлять здобувачів освіти з законами теорії музики, сприяють розвитку практичних навичок (слухових, інтонаційних), аналізу музичних творів. Усе це є базою для виконавської підготовки. Варто зазначити, що викладачі музично-теоретичних дисциплін зосереджують увагу на суто теоретичному аспекті. Відтак, таке поняття як стиль залишається поза увагою.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectфахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.subjectвиконавська підготовкаuk
dc.subjectмузично-теоретичні дисципліниuk
dc.titleСтильовий підхід до вивчення музично- теоретичних дисциплін у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novosadova 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.