Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовська, Ніна Юріївна-
dc.contributor.authorLisovska, Nina Yuryivna-
dc.contributor.authorЛисовская, Нина Юрьевна-
dc.date.accessioned2022-12-08T10:34:02Z-
dc.date.available2022-12-08T10:34:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛісовська Н. Ю. Модель формування професійного іміджу педагога-хореографа / Н. Ю. Лісовська // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 120-122.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16190-
dc.description.abstractВ умовах подальшого розвитку нашої країни, всієї системи освіти велике значення набуває підвищення якості підготовки педагогічних кадрів. Для нашого часу характерним є тенденція вчитися на протязі всього життя та особливо це актуально для професії педагога-хореографа, творча індивідуальність якого повинна проявлятись не тільки в прагненні створювати щось нове, а і перш за все у здатності до зміни самого себе. Формування педагога-хореографа як гармонійно розвиненого суб’єкта, у якого розум вдало поєднується з фізичною розвиненістю, зовнішньою привабливістю, гарними манерами, який має адекватну самооцінку, розвинену Я-концепцію та індивідуальний імідж часто залишається поза увагою діяльності хореографічних учбових закладів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectпрофесійний імідж педагогаuk
dc.subjectпедагог-хореографuk
dc.subjectхореографічне мистецтвоuk
dc.subjectСасамовдосконалення іміджуuk
dc.titleМодель формування професійного іміджу педагога-хореографаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovska Nina 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.