Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалущенко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorGalushchenko, Viktoriya Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-10-31T10:02:34Z-
dc.date.available2022-10-31T10:02:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГалущенко В. І. Корекційна робота з формування просодочного компонента мовлення у дітей із ЗПР / В. І. Галущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 29-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16004-
dc.description.abstractНаукова стаття порушує питання вдосконалення шляхів реабілітаційних заходів щодо такого складного порушення, як затримка психічного розвитку. Сьогодні в Україні спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей, які мають відхилення у психічному і фізичному розвитку і значний відсоток серед них займають саме діти із затримкою психічного розвитку. Підвищення ефективності та удосконалення реабілітаційних заходів щодо дітей означеної патології на даний момент є однією з актуальних проблем корекційної педагогіки. Розглянуто, проаналізовано й узагальнено дані наукової та методичної літератури щодо стану мовленнєвої діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку. Корекційні заняття з розвитку просодичного компонента мовлення, які включають розвиток емоційно-інтонаційної сторони мовлення дозволяють значно покращити показники динаміки розвитку у дітей із ЗПР. Засоби театралізованої діяльності визначають ведучий аспект довільного розвитку зазначених складових мовленнєвої діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку. Зроблено висновки про те, що запропонована система комплексної роботи дозволяє скоротити терміни корекційного навчання. The scientific article reveals the question of ways to improve the rehabilitation measures in respect of such complex disorders like mental retardation. Today in Ukraine there is a tendency to increase the number of children with deviations in mental and physical development, and a significant percentage of them take it is the children with mental retardation. Improving the efficiency and improve the rehabilitation of children said pathology at the moment is one of the urgent problems of corrective pedagogy. Considered, analyzed and summarized data scientific and methodical literature on the state of speech activity in children with mental retardation. Corrective exercises for the development of prosodichnogo component of speech, including the development of emotional and intonational aspects of speech can significantly improve the performance of the dynamics of children with mental retardation. Tools dramatized activity define the leading aspect of any of the said components of speech activity in children with mental retardation. The conclusions that the proposed system is a complex operation allows to reduce terms of correctional training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectкорекційне навчанняuk
dc.subjectдіти з затримкою психічного розвиткуuk
dc.subjectпросодичний компонент мовленняuk
dc.subjectемоційно-інтонаційна сторона мовленняuk
dc.subjectcorrectional educationuk
dc.subjectchildren with mental retardationuk
dc.subjectprosodic speech componentuk
dc.subjectemotional and intonational aspect of speechuk
dc.titleКорекційна робота з формування просодичного компонента мовлення у дітей із ЗПРuk
dc.title.alternativeCorrectional work on formation of prosodic component of speech in children with mental retardationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galushchenko V. 2015.pdf837.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.