Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалущенко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorGalushchenko, Viktoriya Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-10-31T09:53:03Z-
dc.date.available2022-10-31T09:53:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГалущенко В. І. Сучасний підхід до комплексного обстеження та планування корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми-дизартріками / В. І. Галущенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 18. - С. 34-36.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16003-
dc.description.abstractстатті визначено особливості взаємодії фахівців педагогічного та лікувально-медичного профілю під час обстеження дітей з дизартрією з метою удосконалення діагностики та планування корекцій - ребілітаційної роботи з дітьми–логопатами. In the article the features of interaction between experts and educators andmedical professionals medical profile during the examination of children with dysarthria,whose mission - improving the planning and dіagnostiki correctional and rehabilitation ofchildren with lalopathy.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectобстеженняuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.subjectвзаємодія фахівцівuk
dc.subjectexaminationuk
dc.subjectdiagnosisuk
dc.subjectremedial workuk
dc.subjectthe relationship expertsuk
dc.titleСучасний підхід до комплексного обстеження та планування корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми-дизартрікамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galushchenko Viktoriya Ivanivna 2011.pdf432.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.