Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Назва: Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів
Інші назви: Psychological characteristics of intensive teaching foreign language to university students
Автори: Дегірменджі, Еліна Володимирівна
Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna
Ключові слова: інтенсифікація
емоційно-комунікативний метод
інтенсивне навчання іноземної мови
психологічні детермінанти
мовні та мовленнєві вміння
типи оволодіння іноземною мовою
интенсификация
intensification
emotive-communicative method
intensive foreign language teaching
psychological determinants
linguistic and communicative skills
types of a foreign language acquisition
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дегірменджі, Е. В. Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Еліна Володимирівна Дегірменджі; наук. кер. О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 220 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. У роботі розширено розуміння поняття інтенсивного навчання. Досліджено витоки зародження технологій інтенсивного навчання, принципи та підходи щодо його організації. Розглянуто особистісні чинники успішності оволодіння іноземною мовою. Розроблено методику діагностики рівня успішності оволодіння англійською мовою на початковому етапі. Апробація створеного психодіагностичного інструменту показала належну ступінь його валідності та надійності. The thesis is devoted to the problem of psychological characteristics of University intensive foreign language teaching. The notion of intensive teaching has been broadened, approaches, principles and factors of its organization have been investigated. There have been analyzed psychological determinants of foreign languages’ acquisition. The procedure diagnosing progress in a foreign language acquisition has been offered and empirically proved. The emotive-communicative method of teaching foreign languages which consists of communicative, cognitive, emotional-motivational components has been worked out and checked. There have been pointed out and described four psychological types of students according to different ways of their foreign language acquisition in terms of intensive teaching (emotional-optimistic, motivational-purposeful, intellectual, communicative).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dehirmendzhi.pdf3.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.