Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарчук, О. В.-
dc.date.accessioned2022-10-12T11:24:02Z-
dc.date.available2022-10-12T11:24:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗахарчук О. В. Методи активізації музичного сприйняття молодших школярів на уроках музики / О. В. Захарчук // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 17-19.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15902-
dc.description.abstractДіяльність вчителя музики при активізації слухової уваги учнів молодшого шкільного віку повинна бути спрямована на активізацію в учнів уваги щодо поєднання звуків різної висоти, тривалості, сили, тембру, а також їх виразності та настрою. Завданням вчителя музики повинно полягати у вихованні в учнів слухової уваги. Відволікання і неуважність завжди негативно позначаються на сприйнятті музичного матеріалу, адже сприйняття дітей молодшого шкільного віку характеризується малою стійкістю і обсягом. Відомо, що дітям зручніше зосередити увагу на музиці гучній, в швидкому темпі із чіткою метричною або ритмічною пульсацією.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузичного сприйняттяuk
dc.subjectурок музикиuk
dc.subjectактивізації музичного сприйняття молодших школярівuk
dc.titleМетоди активізації музичного сприйняття молодших школярів на уроках музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sacharchuk 2021.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.