Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорець, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorFedorets, Mykola-
dc.date.accessioned2022-09-27T11:23:55Z-
dc.date.available2022-09-27T11:23:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФедорець М. О. Музично-естетичне виховання сучасних школярів у закладах загальної середньої освіти / М. О. Федорець // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 46. - С. 220-224.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15861-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі покращення музично-естетичного виховання школярів в умовах зміни світового соціокультурного середовища як наслідку розвитку інформаційного суспільства та глобалізації. Здійснено аналіз наукової літератури з дослідження феномену естетичного виховання, представлено зміст даного поняття, основні характеристики та якості естетично розвиненої людини. Здійснено аналіз поняття музичного виховання як складного діалектичного процесу розвитку художньо-творчих здібностей людини, здатності її до емоційного сприймання музики, розуміння, співпереживання та отримання від неї естетичної насолоди. Розкрито головне завдання музичного виховання школярів в умовах вільного доступу до музики будь-якої якості завдяки розвиненій інтернет-мережі, що полягає у формуванні музичної культури та набутті критичного мислення в даній галузі. Здійснено аналіз наукових праць стосовно музично-естетичного виховання, теоретичної бази дослідження даного феномену, його закономірностей та історичних аспектів розвитку. Визначено феномен музично-естетичного виховання школярів в умовах розвитку інформаційного суспільства та глобалізації як напряму естетичного виховання, який спрямовано на формування в учнів культурної компетентності, критичного мислення в галузі мистецтва, розвиток емоційно-чуттєвої та ціннісно-естетичної свідомості. The article is devoted to the problem of improving music-aesthetic education of schoolchildren in conditions of change in the world socio-cultural environment as a consequence of development of the information society and globalization. The analysis of the scientific literature on the phenomenon of aesthetic education is conducted, the content of this concept, the main characteristics and qualities of an aesthetically developed person are presented. The concept of music education is analyzed. It is considered as a complex dialectical process of development of artistic-creative abilities of man, his ability to emotional perception of music, understanding, empathy and aesthetic pleasure from it. The article reveals the main task of music education of schoolchildren in the conditions of free access to music of any quality thanks to the developed Internet network, which consists in the formation of music culture and acquisition of critical thinking in this field. The analysis of scientific works on music-aesthetic education, the theoretical basis for the study of this phenomenon, its patterns and historical aspects of development, is conducted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідним інститутом економіки та інноваційuk
dc.subjectестетичне вихованняuk
dc.subjectмузичне вихованняuk
dc.subjectмузично-естетичне вихованняuk
dc.subjectсучасні школяріuk
dc.subjectЗЗСОuk
dc.subjectрозвиток інформаційного суспільства та глобалізаціїuk
dc.subjectaesthetic educationuk
dc.subjectmusic educationuk
dc.subjectmusic-aesthetic educationuk
dc.subjectmodern schoolchildrenuk
dc.subjectgeneral secondary education institutionuk
dc.subjectdevelopment of information society and globalizationuk
dc.subjectзміна світового соціокультурного середовищаuk
dc.titleМузично-естетичне виховання сучасних школярів у закладах загальної середньої освітиuk
dc.title.alternativeMusic-aesthetic education of modern schoolchildren in general secondary education institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorets Mykola 2022.pdf188.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.