Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудой, Вадим Володимирович-
dc.contributor.authorRudoy, Vadim Vladimirovich-
dc.contributor.authorКовальчук, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorKovalchuk, Tetiana Petrivna-
dc.date.accessioned2022-09-23T08:14:00Z-
dc.date.available2022-09-23T08:14:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРудой В. В., Ковальчук Т. П. Народна іграшка в художньо-декоративній кераміці як засіб формування творчої особистості студентів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2022. — №7.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828-
dc.description.abstractУ статті, спираючись на результати теоретичного аналізу та практичного досвіду, виявлено низку педагогічних умов навчання майбутніх художників–педагогів. Окреслюється важливість занять по створенню народної керамічної іграшки та розкриваються методики її створення, виявляється ефективна роль народного декоративно-прикладного мистецтва як джерела формування духовної та естетичної культури студентів. Надаються суттєві ознаки організації занять та розкриваються особливості процесу навчання по створенню народної іграшки, обґрунтовуються її можливості як ефективного засобу формування та становлення творчої особистості. В висновках зазначається важливість уваги до особистісних – «Креативна компетентність» та методичних-«Арт-технологія» чинників, що повинні бути задіяні в просторі процесу навчання студентів як ключові, що у своєму поєднанні формують оптимістичне ставлення до життя, дають змогу проявити риси національного характеру у власних творах. Обумовлюється, що є перспективними подальші дослідження, що стосуються організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців на засадах декоративно-прикладного мистецтва із оновленням змісту, впровадженням синтезу традиційних та інноваційних форм та методів навчання. The article considers the historical origins of folk ceramic toys and reveals the methods of its creation, reveals the effective role of folk arts and crafts as a source of formation of spiritual and aesthetic culture of students. Based on the results of theoretical analysis and practical experience, a number of pedagogical conditions for the training of future artists-teachers. Based on practical experience that folk arts and crafts, and in particular folk toys, actively influence emotions, thoughts and feelings, form aesthetic views, form and reveal a creative personality, then an important place in the education system is a folk toy, which uniquely integrates domestic, artistic and pedagogical traditions, and therefore attracts attention. The essential features and peculiarities of the learning process for the creation of a folk toy are revealed and its possibilities as a means of formation and formation of a creative personality are substantiated. It is stipulated that further research on the organization of the educational process of training specialists on the basis of decorative and applied arts with updating the content, the introduction of a synthesis of traditional and innovative forms and methods of teaching is promising.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherInternational Scientific Journal “Internauka”uk
dc.subjectнародна іграшкаuk
dc.subjectнародне декоративно-прикладне мистецтвоuk
dc.subjectкерамічна іграшкаuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.subjectтворча особистістьuk
dc.subjectfolk decorative and applied artuk
dc.subjectfolk toyuk
dc.subjectceramic toyuk
dc.subjectlearning technologyuk
dc.subjectcreative personalityuk
dc.titleНародна іграшка в художньо-декоративній кераміці як засіб формування творчої особистості студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalchuk.pdf224.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.