Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисьміченко, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorПисьмиченко, Александр Иванович-
dc.contributor.authorPysmichenko, Oleksandr Ivanovych-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:29:53Z-
dc.date.available2022-09-16T07:29:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПисьміченко О. І. Сучасні тенденції до прояву образного уявлення студентів у створенні інтер’єрного панно / О. І. Письміченко // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 38-41.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15808-
dc.description.abstractРозгляд образу та образного уявлення здійснено у межах феноменологічного та семіотичного підходу — як образно-структурного та образно-функціонального підходів для визначення змісту образного уявлення. Для пластики малих форм, зокрема інтер’єрного панно, характерно знаково-символічне зображення як умовний образ, що демонструє творчу ідею — задум, але символ її постає тут у вигляді тільки певного вивіреного знака.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтер’єрuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectобразне уявленняuk
dc.subjectпластuk
dc.subjectкольориuk
dc.subjectосвітленняuk
dc.subjectкультураuk
dc.titleСучасні тенденції до прояву образного уявлення студентів у створенні інтер’єрного панноuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pysmichenko.pdf276 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.