Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15533Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ісайкова, М. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-08-02T12:43:56Z | - |
| dc.date.available | 2022-08-02T12:43:56Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Ісайкова М. Вплив малювання на дітей із затримкою психічного розвитку / М. Ісайкова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 52-55. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15533 | - |
| dc.description.abstract | Можна стверджувати, що малювання як елемент арт-терапія щодо дітей із ЗПР сприяє нормалізації самопочуття пацієнтів, актуалізації можливостей їх особистісного розвитку в контексті соціальних відносин. У них відбувається реалізація нового досвіду, нових стереотипів поведінки, що призводить до покращення їхнього соціального функціонування. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
| dc.subject | ЗПР | uk |
| dc.subject | творча уява | uk |
| dc.subject | малювання | uk |
| dc.title | Вплив малювання на дітей із затримкою психічного розвитку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Випуск 42 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Isaikova.pdf | 161.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.