Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1552
Назва: Методи активізації навчання математики у школі
Автори: Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Ключові слова: методи навчання
навчання математики
когнітивний метод навчання
продуктивне навчання
креативний метод навчання
teaching methods
teaching mathematics
cognitive teaching method
productive learning
creative teaching method
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Методи активізації навчання математики у школі : [метод. рекомендації для студ. матем. спеціальностей] / Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Ін-т фізики і математики; [уклад. С. В. Іванова]. – Одеса : [б. в.], 2006. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): Одна із основних категорій методології освіти становить категорія методів навчання. У даних методичних рекомендаціях розглядаються психолого-педагогічні засади класифікацій і вибору методів навчання математики. Автор висвітлює питання, пов'язані з трактуванням таких понять як особистісно-орієнтовний підхід, творча продуктивність навчання, метод навчання, прийом навчання, активізація навчання та ін.; аналізуються різні класифікації методів навчання (традиційна – за джерелом знань; за призначенням; за характером пізнавальної діяльності; за дидактичними цілями; з виділенням методів викладання і учіння; з урахуванням форм співробітництва у навчанні тощо). Особлива увага приділяється класифікації методів продуктивного навчання А. В. Хуторського та сучасним тенденціям у стратегії вибору методів. Систематизовані також численні приклади застосування різних методів при особистісно-орієнтованому навчанні математики. One of the main categories of methodology of education is the category of teaching methods. The given methodological recommendations consider the psychological and pedagogical principles of classifications and the choice of methods of teaching mathematics. It covers issues related to the interpretation of such concepts as personality-orientation approach, creative performance of learning, teaching method, teaching, activation of education, etc.; analyzes different classification of teaching methods (traditional - based on the source of knowledge, by purpose, by the nature of cognitive activity, by the didactic goals, with the allocation of teaching and learning methods, taking into account forms of cooperation in education, etc.). Particular attention is paid to the classification of methods of productive training by AV Khutorskogo and modern trends in the strategy of choice of methods. Also systematized numerous examples of the application of different methods in personality-oriented study of mathematics. .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1552
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНІ РЕКОМ. Метод. активіз.23 ....pdf766.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Рекомендация.pdf52.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.