Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧабан, Є. В.-
dc.date.accessioned2022-08-01T08:04:36Z-
dc.date.available2022-08-01T08:04:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧабан Є. В. Чинники успішного впровадження інклюзивної освіти / Є. В. Чабан // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 158-159.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15475-
dc.description.abstractПроблема визначення основних чинників формування, впровадження та реалізації інклюзивної освіти в будь-якій країні є важливою та актуальною для педагогічної теорії та практики. Необхідність вивчення цієї проблеми викликана тим, що знання чинників, які можуть впливати на процес впровадження інклюзивної освіти, відіграє істотну роль у формуванні основних етапів та напрямів її подальшого розвитку. Слід зазначити, що сьогодні у педагогічній літературі не існує єдиної певної класифікації чинників формування та реалізацію інклюзивної освіти. Під основними чинниками слід розуміти такі умови, які сприятимуть, а їх відсутність перешкоджатиме зазначеним процесам.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.titleЧинники успішного впровадження інклюзивної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaban.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.