Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСуха, Катерина Ярославівна-
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергіївна-
dc.contributor.authorSamchuk, Larysa-
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергеевна-
dc.date.accessioned2022-07-18T12:45:18Z-
dc.date.available2022-07-18T12:45:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСуха К. Я. Розвиток логічного мислення на уроках української мови / К. Я. суха, Л. С. Самчук // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 76-79.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15391-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню, стосовно у дітей молодшого шкільного віку на уроках української мови логічного мислення, креативності та творчості, які є невід’ємними складниками Нової української школи. Та розглянуті автором засади розвитку логічного мислення, які сприятимуть удосконаленню в учнів уміння критично мислити та самостійно вивчати, аналізувати та систематизувати знання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectурок української мови в початковій школіuk
dc.subjectрозвиток критичного мисленняuk
dc.subjectтехнології розвитку критичного (логічного) мисленняuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.titleРозвиток логічного мислення на уроках української мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suha K. 2022 .pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.