Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стаценко, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-12T08:50:08Z | - |
dc.date.available | 2022-07-12T08:50:08Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Стаценко Н. В. Кейс-стаді як ефективний метод онлайн- навчання / Н. В. Стаценко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 196-198. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15343 | - |
dc.description.abstract | Використання кейс-стаді в умовах змішаного навчання сприятиме не лише розвитку практичних умінь, набуттю досвіду та удосконаленню професійних навичок та компетенцій, але і забезпечуватиме програмні результати навчання у межах фахових компетентностей відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. На сьогодні можемо констатувати доцільність та доречність застосування кейс-методу у професійній підготовці фахівців, зокрема наголосити на його перевагах в умовах онлайн-навчання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | кейс-стадії | uk |
dc.subject | онлайн-навчання | uk |
dc.subject | фахові компетентності | uk |
dc.subject | освітньо-професійна підготовка | uk |
dc.title | Кейс-стаді як ефективний метод онлайн- навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Statsenko 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.