Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМішеніна, Т. М.-
dc.date.accessioned2022-07-11T07:21:07Z-
dc.date.available2022-07-11T07:21:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМішеніна Т. М. Редакторське читання та контекстне моделювання соціальної реклами майбутніми редакторами у змісті курсу «Методика редагування медіатекстів» / Т. М. Мішеніна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 137-139.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15321-
dc.description.abstractОсновними завданнями дисципліни «Методика редагування медіатекстів» визначено: поглибити знання про методику редагування медіатекстів; онтологію медіалінгвістики, медіаосвіти, (з урахуванням взаємозв’язків із суміжними галузями), методичний інструментарій у редагуванні медіатекстів; розширити уявлення про медіадискурс у сучасному цифровому полікультурному просторі, моделі медіакомунікації; архітектоніку медіатексту; забезпечити методичну підготовку майбутніх фахівців у редагуванні медіатекстів із застосуванням прийомів, методів і технологій; сформувати знання основних методів, прийомів і технологій аналізу архітектоніки медіатексту й редагування залежно від типології й жанристики; виробити уміння застосовувати прийоми, методи й технології у редагуванні медіапродукту з урахуванням специфіки медіатексту; розробляти процедуру контент-редагування задля дотримання текстуальних, художньо-технічних, художньо-графічних і технологічних вимог до культури медіавиданняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодика редагування медіатекстівuk
dc.subjectредакторське читанняuk
dc.subjectнавчання майбутніх редакторівuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectмоделювання дискурсу текстуuk
dc.subjectмедіавиданняuk
dc.titleРедакторське читання та контекстне моделювання соціальної реклами майбутніми редакторами у змісті курсу «Методика редагування медіатекстів»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mishinina Т. 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.