Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15282
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Водолазська, Ольга Олегівна | - |
dc.contributor.author | Водолазская, Ольга Олеговна | - |
dc.contributor.author | Vodolazska, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T11:41:57Z | - |
dc.date.available | 2022-07-06T11:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Водолазська О. О. Особливості психологічного благополуччя майбутніх психологів / О. О. Водолазська // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 46-48. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15282 | - |
dc.description.abstract | Яскрава динамічність історичних та економічних змін сучасного суспільства сприяє підвищенню вимог як до особистості, так і до розвитку та змінювання її внутрішнього потенціалу. Психологічне благополуччя є безперервним процесом здійснення самозмінювання особистості. Метою даного повідомлення є викладення результатів емпіричного дослідження особливостей психологічного благополуччя майбутніх психологів з різним рівнем самозмінювання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | психологічне благополуччя | uk |
dc.subject | майбутні психологи | uk |
dc.subject | емпіричне дослідження | uk |
dc.title | Особливості психологічного благополуччя майбутніх психологів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vodolazska Olha 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.