Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15213
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Івершинь, Анжеліка Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Iverschin, Anzhelika Hennadiivna | - |
dc.contributor.author | Волошин, О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T13:01:11Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T13:01:11Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Івершинь А. Г. Психолого-педагогічний супровід суб'єктно професійного становлення майбутніх вихователів в образотворчій діяльності / А. Г. Івершинь, О. Волошин // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 32-35. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15213 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується на тому, що для професійного становлення майбутніх вихователів у сучасних умовах, необхідно акцентувати увагу на розвитку суб’єктності, забезпеченню суб’єктної взаємодії, що сприяє формуванню самостійності, гуманістичної спрямованості особистості, її самоактуалізації. The article emphasizes that for the professional development of future educators in modern conditions, it is necessary to emphasize the development of subjectivity, ensuring subjective interaction, which contributes to the formation of independence, humanistic orientation of the individual, his self-actualization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бондаренко М. О. | uk |
dc.subject | суб’єкт | uk |
dc.subject | суб’єктність | uk |
dc.subject | суб’єктна взаємодія | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | майбутні вихователі | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | subject | uk |
dc.subject | subjectivity | uk |
dc.subject | subjective interaction | uk |
dc.subject | dialogue | uk |
dc.subject | future educators | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід суб'єктно професійного становлення майбутніх вихователів в образотворчій діяльності | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical support of subjectively professional formation of future educators in art activities | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anzhelika Ivershyn 2022.pdf | 6.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.