Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDubchak, Diana-
dc.date.accessioned2022-06-28T09:55:40Z-
dc.date.available2022-06-28T09:55:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDubchak Diana Skype usage for teaching foreign languages / Diana Dubcha // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі»: 16-17 травня 2016 р. / ДЗ «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики; Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України; [оргком. конф. : Т. І. Койчева, Т. М. Корольова, О. В. Попова, Дін Сінь, Т. В. Стоянова]. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України. – 2016. – С. 48-51.-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15201-
dc.description.abstractThe purpose of the following article is to show the benefits of learning foreign languages using Skype technology; to appeal to use of innovative technologies in teaching and activation of students' self-dependent work. The task of the article is to help teachers to understand all the benefits of Skype, to study foreign languages and develop student self-dependent work, to intensify the use of more sophisticated learning technologies in training future specialists. The object of the article is Skype as free online service. The subject of the article is all additional Skype features (screen sharing, video conferencing, Skype online training videos, chat function) that help students to improve their knowledge, have a real conversation with native speaker and use more sophisticated learning technologies. Мета наступної статті – показати переваги вивчення іноземної мови мови з використанням технології Skype; закликати до використання інноваційних технологій в навчання та активізація самостійної роботи учнів. Завдання статті – допомогти вчителям зрозуміти всі переваги Skype, для вивчення іноземних мов та розвитку самостійної роботи студента, до активізувати використання більш складних технологій навчання у навчанні в майбутньому спеціалістів. Об'єктом статті є Skype як безкоштовний онлайн-сервіс. Темою статті є всі додаткові функції Skype (спільний доступ до екрана, відеоконференції, навчальні онлайн-відео Skype, функція чату), які допомагають студентам удосконалювати свої знання, вести справжню бесіду з носієм мови та використовувати більш складні технології навчання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН Україниuk
dc.subjectSkypeuk
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk
dc.subjectтехнології Skype при вивченні іноземної мовиuk
dc.subjectінноваційні технології в навчанніuk
dc.subjectактивізація самостійної роботи учнівuk
dc.subjectSkype technology when studying foreignuk
dc.subjectlearning a foreign languageuk
dc.subjectactivation of independent work of studentsuk
dc.subjectinnovative technologies in educationuk
dc.titleSkype usage for teaching foreign languagesuk
dc.title.alternativeВикористання Skype для навчання іноземних мовuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubchak Diana 2016.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.