Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВороновська, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorVoronovskaya, Olga Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2022-06-10T17:33:33Z-
dc.date.available2022-06-10T17:33:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВороновська О. В. Структурно-змістовні компоненти категорії «Рух у музиці» / О. В. Вороновська // Науковий вісник “Музичне мистецтво і культура”. Вип.33. Книга 1. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. - С. 140-152.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15138-
dc.description.abstractМета роботи – розкрити специфіку категорії «рух у музиці» як кон-структивно-змістовної категорії; розглянути сукупність певних музичних чинників, що утворюють цілісну систему цієї категорії. Особлива увага тут звертається на різноманіття внутрішніх і зовнішніх зв’язків системи, на процес об’єднання основних понять у єдину теоретичну картину, що дає змогу виявити сутність цілісності категорії «рух у музиці». Методологія дослідження заснована на поєднанні системного, проблемно-логічного та порівняльного методів. Наукова новизна. Аналогічно тому, як суть розу-міння тривалості в тій або іншій віршованій системі можна вивести тільки через аналіз організації поетичної строфи і форми загалом, так і розуміння руху в музиці як системи (в модальній, мензуральній, тактової, серіаль-ній, сонорній та інших системах музики) ми можемо вивести саме через аналіз усіх музичних чинників, що організують часовий плин. У результаті цих аналізів є можливість вийти вже не до інтуїтивного сприйняття кон-цепції руху в музиці, а до можливості її теоретичного обґрунтування та осмислення. Research objective is to reveal the specifics of the category “movement in music” as a constructive and informative category; to consider the totality of certain musical factors that form an integral system of this category. At the same time, special attention is paid to the variety of internal and external connections of the system, to the process of combining basic concepts into a single theoretical picture, which allows us to reveal the essence of the integrity of the category “movement in music”. The research methodology is based on a combination of systemic, problem-logical and comparative methods. The scientific novelty. Just as the essence of understanding duration in one or another poetic system can only be deduced through the analysis of the organization of the poetic stanza and form as a whole, and the understanding of movement in music as a system (in modal, mensural, bar, serial, sonorous and other systems of music) we can deduce precisely through the analysis of all musical factors organizing the temporal current. As a result of such analysis, it is possible to come to no longer an intuitive perception of the concept of movement in music, but to the possibility of its theoretical substantiation and comprehensionuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectрух у музиціuk
dc.subjectтемпuk
dc.subjectметрuk
dc.subjectритмuk
dc.subjectартикуляціяuk
dc.subjectmovement in musicuk
dc.subjecttempouk
dc.subjectmeteruk
dc.subjectrhythmuk
dc.subjectarticulationuk
dc.titleСтруктурно-змістовні компоненти категорії «Рух у музиці»uk
dc.title.alternativeStructural and informative components of the category “movement in music”uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronovska Olga Volodymyrivna 2021.pdf257.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.