Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Назва: Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів
Інші назви: Психологические особенности эмоционального выгорания педагогов
Psychological features of the burnout of teachers
Автори: Жогно, Юрій Петрович
Жогно, Юрий Петрович
Zhogno, Yurij Petrovych
Ключові слова: емоційне вигорання педагога
переживання емоційного вигорання
структурні компоненти переживання
цільова детермінанта переживання
задачна система переживання
тип переживання емоційного вигорання
эмоциональное выгорание педагога
переживание эмоционального выгорания
структурные компоненты переживания
целевая детерминанта переживания
задачная система переживания
тип переживания эмоционального выгорания
burnout
experiencing of the burnout of teacher
structural components of experiencing
target determination of experiencing
task system of experiencing
type of experiencing of the burnout of teacher
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Жогно, Ю. П. Психологічні особливості емоційного вигорання педагогів [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Юрій Петрович Жогно; наук. кер. І. Г. Головська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 249 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджуються психологічні особливості емоційного вигорання педагога. У роботі уточнено поняття «переживання емоційного вигорання», представлено структуру переживання як системоутворюючої властивості психічного з позицій суб’єктно-діяльнісного підходу, обґрунтовано його динамічно-структурну модель та визначено склад компонентів: цільова детермінація (домінуюча та додаткова цільові детермінанти) та задачна система (головна та другорядні задачі). Встановлено, що якісно-кількісне поєднання структурних компонентів переживання зумовлює його тип і визначає психологічні особливості емоційного вигорання педагогів. В диссертации исследуются психологические особенности эмоционального выгорания педагога. В работе уточнено понятие «переживание эмоционального выгорания», представлена его структура как системообразующего свойства психического с позиций субъектно-деятельностного подхода, обоснована его структурно-динамическая модель. Установлено, что психологические особенности эмоционального выгорания педагога детерминированы качественно-количественным сочетанием структурных компонентов его переживания, а именно, целевой детерминацией (доминирующая и дополнительная целевые детерминанты) и задачной системой (главная и второстепенные задачи). The psychological features of the burnout of teacher are investigated in dissertation. A concept «experiencing of the burnout of teacher » is in-process specified, his structure as make-system properties is presented psychical from positions of subject-activity approach, grounded him dynamically structural model and certainly composition of components: target determination (dominant and additional having a special purpose determinants) and task system (main and second-rate tasks). It is set that high-quality quantitative combination of structural components of experiencing is predetermined by his type and determines the psychological features of the burnout of teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЖОГНО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ (1).pdf3.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.