Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКабур, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorKabur, Liudmyla Mykolaivna-
dc.date.accessioned2022-05-19T10:52:27Z-
dc.date.available2022-05-19T10:52:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКабур Л. М. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільності / Л. М. Кабур // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(1). - С. 23-28.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14944-
dc.description.abstractМета даної статті: визначити критерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільності. Поняття «готовність» зазвичай використовують для демонстрації результативності підготовки до певної діяльності. Зокрема, у тлумачному словнику С. Ожегова дається таке визначення: «підготувати – зробити щось для організації, навчити, дати необхідні знання», «готовність – стан, за якого все зроблено, все готово». Отже, підготовку до чогось можна розглядати як формування готовності, а готовність – як очікуваний результат підготовки. The purpose of this article: to determine the criteria and levels of readiness of future music teachers for professional mobility. The concept of "readiness" is usually used to demonstrate the effectiveness of preparation for a particular activity. In particular, S. Ozhegov's explanatory dictionary gives the following definition: "prepare - do something for the organization, teach, give the necessary knowledge", "readiness - a state in which everything is done, everything is ready." Thus, preparation for something can be considered as the formation of readiness, and readiness - as the expected result of preparation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКримський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk
dc.subjectготовність майбутнього учителя музикиuk
dc.subjectмузично-педагогічна освітаuk
dc.subjectprofessional mobilityuk
dc.subjectreadiness of the future music teacheruk
dc.subjectmusic and pedagogical educationuk
dc.titleКритерії та рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної мобільностіuk
dc.title.alternativeCriteria and levels of readiness of future music teachers for professional mobilityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kabur Liudmyla Mykolaivna.pdf345.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.