Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGorozhankina, Oksana Yuriivna-
dc.contributor.authorГорожанкіна, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2022-05-17T10:59:47Z-
dc.date.available2022-05-17T10:59:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГорожанкіна О. Ю. Шляхи та методи організації самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики / О. Ю. Горожанкіна // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 55-59.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14926-
dc.description.abstractУ статті розкрито різноманітні підходи до організації самостійної роботи студентів у сучасних умовах розвитку вищої освіти України, наголошено на особливості організації самостійної роботи студентів у галузі музичної педагогіки, зокрема в процесі навчання у класі фортепіано. З’ясовано, що в організації самостійної роботи майбутніх учителів музики у фортепіанному класі увагу слід зосередити на змістовному, мотиваційному, емоційно-вольовому та поведінковому компонентах. Визначено методи, що стимулювали ефективність самостійної роботи майбутніх учителів музики: пояснювально-ілюстративний, проблемно-пошуковий, метод стимулювання, педагогічного контролю та оцінки. This article provides different approaches to the organization of independent students’ work in the modern conditions of higher education in Ukraine, defines the organizational features of independent students’ work in the field of music education, particularly in the learning process in piano class. The word “independence” in teaching music education means first of all, independent thinking, second, the ability to work independently on the instrument, and third, the search for effective ways to work on a piece of music, as well as self-control, the ability to evaluate the process and the result of self performance. It was proved that the organization of independent work in the future music teachers piano class should focus on meaningful, motivational, emotional, volitional and behavioral components. Methods, which encouraged independent work efficiency of future music teachers, were defined: explanatory-illustrative, problem searching, method of stimulation, pedagogical monitoring and evaluation. The complex of educational conditions in the professional preparation process of future music teachers, which contributes to the establishment of creative independence of students and allows to increase the efficiency of independent work organization of future music teachers in piano class, was considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДонецький національний технічний університетuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk
dc.subjectтворча самостійністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі музикиuk
dc.subjectindependent workuk
dc.subjectindependenceuk
dc.subjectcognitive independenceuk
dc.subjectcreative independenceuk
dc.subjectfuture music teachersuk
dc.titleШляхи та методи організації самостійної роботи у процесі професійної підготовки майбутніх учителів музикиuk
dc.title.alternativeWays and Methods of Independent Work Organization in the Process of Professional Education of Future Music Teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorozhankina Oksana Yuriivna 2014.pdf297.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.