Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордієнко-Митрофанова, І. В.-
dc.date.accessioned2022-05-10T11:10:41Z-
dc.date.available2022-05-10T11:10:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГордієнко-Митрофанова І. В. Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 44-50.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14892-
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристики дидактичних ігор-маніпулятивів та їх впливу на когнітивні модальності особистості учня молодшої й середньої школи. В порівнянні з іншими предметними іграми основу ігор-маніпулятивів складає навчально-ігровий матеріал – маніпулятиви, який передбачає ручні дії з ним – маніпуляції (від лат. manipulatio – ручний прийом, дія; звідси й походить назва), в ході яких: залучається тактильна пам'ять учнів, яка притаманна більшості школярів молодших і середніх класів і яка здебільшого нехтується вчителями; активізується кінестетична когнітивна модальність учнів, яка в більшості молодших школярів є розвинутою, але не активованою в навчанні; засвоюється матеріалізована форма дії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактичні ігри-маніпулятивиuk
dc.subjectкогнітивні модальностіuk
dc.subjectманіпулятивиuk
dc.titleОсобливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистостіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hordienko-Mytrofanova.pdf534.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.