Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжуринський, Петро Борисович-
dc.contributor.authorDzhurynskii, Petro Borysovych-
dc.date.accessioned2022-05-03T19:51:42Z-
dc.date.available2022-05-03T19:51:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДжуринський П. Б. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності / П. Б. Джуринський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 56-61.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14813-
dc.description.abstractУ статті пропонується структурно-логічна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності. Автором визначено види основних функцій, зміст компонентів, педагогічні умови з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectекспериментальна модельuk
dc.subjectпрофесійні функціїuk
dc.subjectкомпоненти підготовленостіuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectрівні підготовленостіuk
dc.subjectздоров'язбережувальна професійна діяльністьuk
dc.subjectмайбутні учителя фізичної культуриuk
dc.titleЕкспериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Djurinskii.pdf574.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.