Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDo Han Feng-
dc.contributor.authorДу Хань Фен-
dc.date.accessioned2019-02-08T08:21:00Z-
dc.date.available2019-02-08T08:21:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDo Han Feng. Specificity of preparing schoolchildren for collective instrumental music-making at comprehensive school /Do Han Feng // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 6. – С. 147-151.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1480-
dc.description.abstractThe paper is focused on the study of specificity of preparing pupils for collective instrumental music-making at a comprehensive school. In particular, age peculiarities of primary school children and adolescents, peculiarities of selection of pupils for learning to play musical instruments and issues of choosing proper instruments for collective music-making have been considered. Particular attention is paid to organizing performances of instrumental ensemblesin the pedagogical process of a comprehensive school, in particular, the importance of organizing individual, selfguided and group studies, teaching fundamentals of basic musical theory as well as pupils’ participation in artistic and creative collective activities at a comprehensive school. У статті автор проаналізував специфіку підготовки учнів до колективного інструментального виконавства в загальноосвітній школі. Зокрема, розглянуто вікові особливості учнів молодшого шкільного віку і підлітків, а також питання підбору учнів для навчання грі на музичному інструменті та вибору відповідного інструменту для організації ансамблевої музичної діяльності учнів. Автор дійшов висновку, що в загальноосвітній школі є всі можливості для підготовки учнів до колективного інструментального виконавства в умовах позаурочної діяльності. Оцінка психологічних та вікових особистісних властивостей учнів раннього і середнього шкільного віку, звичайного рівня розвитку їхніх музичних здібностей, знань і умінь, а також матеріальних можливостей пересічної школи та сім’ї дає підстави стверджувати, що найбільш доступним і ефективним з музично-педагогічної точки зору інструментальним колективом є ансамбль блок-флейтістів. За наявності в школі учнів, які володіють іншими музичними інструментами, такий ансамбль може бути доповнений групами класичних або народних духових, струнних і перкусійних інструментів. Такий підхід дає можливість багатьом учням загальноосвітніх шкіл, які не отримують спеціальної музичної освіти, брати участь в захоплюючому, привабливому, корисному для кожного колективному музикуванні, яке сприяє розвиткові не тільки музично-естетичних здібностей, але й також емоційної сфери, інтелектуального потенціалу, реалізації потреби дітей і підлітків в художньо-творчій діяльності та спілкуванні.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectcomprehensive schooluk
dc.subjectinstrumental ensembleuk
dc.subjectperformance activitiesuk
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.subjectінструментальний колективuk
dc.subjectвиконавська діяльністьuk
dc.titleSpecificity of preparing schoolchildren for collective instrumental music-making at comprehensive schooluk
dc.title.alternativeСпецифіка підготовки учнів до колективного інструментального музикування в загальноосвітній школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Do Han Feng.pdf301.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.