Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаберкорн, І. І.-
dc.date.accessioned2022-05-03T18:47:04Z-
dc.date.available2022-05-03T18:47:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаберкорн І. І. Експериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів / І. І. Габеркорн // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 35-38.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14807-
dc.description.abstractУ статті наведено результати експериментального дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів. Статистично підтверджена дієвість розробленої системи підготовки майбутніх учителів і запропонованого спецкурсу «Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі навчання» у формуванні компонентів готовності студентів до творчого розвитку учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителівuk
dc.subjectкомпоненти готовностіuk
dc.subjectготовність до розвитку творчих здібностей молодших школярівuk
dc.titleЕкспериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haberkorn.pdf631.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.