Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаберкорн, І. І.-
dc.date.accessioned2022-05-03T18:47:04Z-
dc.date.available2022-05-03T18:47:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаберкорн І. І. Експериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів / І. І. Габеркорн // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 35-38.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14807-
dc.description.abstractУ статті наведено результати експериментального дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів. Статистично підтверджена дієвість розробленої системи підготовки майбутніх учителів і запропонованого спецкурсу «Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі навчання» у формуванні компонентів готовності студентів до творчого розвитку учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителівuk
dc.subjectкомпоненти готовностіuk
dc.subjectготовність до розвитку творчих здібностей молодших школярівuk
dc.titleЕкспериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haberkorn.pdf631.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.