Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорольова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorKorolova, Tetiana Mykhailivna-
dc.contributor.authorАлександрова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorAleksandrova, Olga Volodymyrivna-
dc.contributor.authorMalihina, E. U.-
dc.date.accessioned2022-04-14T11:27:09Z-
dc.date.available2022-04-14T11:27:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationKorolova T. M.Sentence stress in English and Ukrainian / T. M. Korolova , O. V. Alexandrova , E. U. Malihina // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2013. – № 17. – С. 80-86.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14587-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються питання фразововго наголосу як частини механізму, що об.єднує слова в синтагми і речення. Розглядаться різні типи фразововго наголосу: систематичного, логічного і емфатичного.he paper considers the issues of phrasal stress as part of the mechanism that unites words into syntagms and sentences. Different types of phrasal stress are considered: systematic, logical and emphatic.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectфразовий наголосuk
dc.subjectсистематичний наголосuk
dc.subjectphrasal stressuk
dc.subjectsystematic emphasisuk
dc.subjectакцентuk
dc.subjectaccentuk
dc.subjectлогічний і емфатичний наголосuk
dc.subjectlogical and emphatic emphasisuk
dc.titleSentence stress in English and Ukrainianuk
dc.title.alternativeНаголос у реченні англійською та українською мовамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolova Tetiana Mykhailivna 2013.pdf115.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.