Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1448
Назва: Методика навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи
Інші назви: Methods of Teaching Gifted Senior Form Pupils Dialogue Speech in English
Автори: Кузнецова, Наталія Володимирівна
Kuznetsova, Nataliya Volodymyrivna
Ключові слова: обдарованість
обдаровані старшокласники
лінгводидактична модель
система вправ
методика навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи
одаренность
gifts
gifted senior form pupils
linguo-didactic model
system of exercises
methods of teaching gifted senior form pupils dialogue speech in English
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кузнецова, Н. В. Методика навчання англійського діалогічного мовленнія обдарованих старшокласників профільної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Володимирівна Кузнецова; наук. кер. О. О. Заболотська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 247 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено теоретичні засади навчання англомовного діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи: визначено сутність феномена «обдаровані учні старших класів профільної школи», проаналізовано методи навчання англійського діалогічного мовлення учнів старших класів спеціалізованих шкіл в педагогічній теорії та практиці; встановлено лінгво-стилістичні особливості англійського діалогічного мовлення. Визначено критерії, показники, охарактеризовано рівні розвитку вмінь діалогічного мовлення учнів старших класів (високий, достатній, базовий). The thesis deals with the issue of teaching gifted senior form pupils dialogue speech in English. The concept “gifts” has been defined; the kinds and forms of “gifts” have been determined; the methods of teaching senior form pupils dialogue speech in English have been analyzed in Ukrainian and foreign pedagogy; the linguo-stylistic characteristics of English dialogue have been specified. The criteria, evaluative indicators and levels of developing English dialogue speech skills of senior form pupils have been defined. The linguo-didactic model of teaching gifted senior form pupils dialogue speech in English has been elaborated; the corresponding system of exercises has been modelled and the guidelines as for its realization have been developed. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1448
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuznetsova..pdf3.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.