Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосторонко, Анатолій Іванович-
dc.contributor.authorВорох, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-04-07T13:40:34Z-
dc.date.available2022-04-07T13:40:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПосторонко А. І. Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на когнітивну сферу студентів / А. І. Посторонко, А. О. Ворох // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 80-85.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14472-
dc.description.abstractПроведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з загальної хімічної технології при підготовці майбутніх інженерів дозволило вдосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectелектронний навчальний курсuk
dc.subjectрівень знань студентівuk
dc.subjectзагальна хімічна технологіяuk
dc.subjectкогнітивна сфераuk
dc.subjectкоефіцієнт засвоєння навчального матеріалуuk
dc.titleЕкспериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на когнітивну сферу студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postoronko.pdf661.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.