Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14463
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юдзіонок, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Judzionok, Natalia Mikhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-06T11:44:11Z | - |
dc.date.available | 2022-04-06T11:44:11Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Юдзіонок Н. М. Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід / Н. М. Юдзіонок // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 170-174. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14463 | - |
dc.description.abstract | У статі висвітлено переваги компетентнісного підходу щодо поглиблення наукових уявлень про інтерпретаційну діяльність педагога-музиканта. Обґрунтовано поняття "інтерпретаційна компетенція". The article demonstrates advantages of the competence approach to extending scientific ideas of interpretational activity of a pedagogue-musician. The author substantiates the notion "interpretational competence | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | interpretational music and pedagogic activity | uk |
dc.subject | the competence approach | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.title | Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід | uk |
dc.title.alternative | Interpretational music and pedagogic activity of a specialist: the competence approach | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
N.M. Yudzionok 2009.pdf | 94.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.