Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФалько, Н. М.-
dc.contributor.authorFalko, N. M.-
dc.date.accessioned2022-03-31T08:13:31Z-
dc.date.available2022-03-31T08:13:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФалько Н. М. Психологічні засади формування інтернальності студентів психолого-педагогічних спеціальностей ВНЗ. / Н. М. Фалько // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 176-181.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14350-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні особливості інтернальності, як важливої характеристики особистості студентів психолого-педагогічних спеціальностей; аналізуються психологічні засади формування інтернальності студентів та наводяться результати проведеного дослідження. The author investigates features of forming internal qualities of students of psychosocial and pedagogical specialties. The article also deals with the process of psychological accompaniment and suggests the program of forming students’ internal qualities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectінтернальністьuk
dc.subjectекстернальністьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпсихологічний тренінгuk
dc.subjectpsychological accompanimentuk
dc.subjectinternityuk
dc.subjectexternityuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectpsychological traininguk
dc.titleПсихологічні засади формування інтернальності студентів психолого-педагогічних спеціальностей ВНЗ.uk
dc.title.alternativePsychological accompaniment of students of psychological and pedagogical specialties of institutes of higher education aimed at forming their internal qualitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
N.N. Falko 2009.pdf102.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.