Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКараєва, Тетяна Вячеславівна-
dc.contributor.authorKarayeva, Tetyana Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2022-03-25T09:33:34Z-
dc.date.available2022-03-25T09:33:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКараєва Т. В. Формування системи вправ для навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей . / Т. В. Караєва // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 75-79.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14220-
dc.description.abstractОбґрунтовується структура моделі організації процесу навчання ділової англійської мови, яка містить перелік завдань і послідовність їх реалізації та наводяться приклади формування системи вправ на її підставі. The author substantiates the structure of the model of organizing the process of teaching Business English, comprising a list of tasks and sequence for their doing; demonstrates examples of developing the system of tasks on its basis.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.subjectінформаційно-тематичний блокuk
dc.subjectсистема навчанняuk
dc.subjectтворчій потенціалuk
dc.subjecteducational modeluk
dc.subjectinformational themac blockuk
dc.subjecteducational systemuk
dc.subjectcreative potentialuk
dc.titleФормування системи вправ для навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей .uk
dc.title.alternativeDevelopment of the system of tasks for teaching business english to students of economic specialties Особливості організації занять лфк, спрямованих на корекцію постави та фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку з вадами зору в спеціальному навчальному закладіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T.V. Karayeva 2009.pdf112.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.