Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14194
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарь, Г. Г. | - |
dc.contributor.author | Корень, Е. С. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T12:46:34Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T12:46:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Бондарь Г. Г. Качество образования и тенденции развития образования ХХІ столетия / Г. Г. Бондарь, Е. С. Корень // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 27-31. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14194 | - |
dc.description.abstract | Стаття торкається проблем реформування системи освіти України, пов'язаних з підписанням Болонської конвенції. Розглядаються також проблема моніторингу якості освіти, різні підходи до організації навчання й необхідність застосування інноваційних педагогічних технологій у професіональній підготовці людини як конкурентоспроможного спеціаліста. The article covers some issues on reformation of Ukrainian education system, in particular those relating to signing up the Bologna’s convention. The author analyzes opportunities of monitoring education quality, different approaches to organization of studies, and necessity to adopt some innovative pedagogical technologies in professional training of a person as a competitive specialist. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | качество образования | uk |
dc.subject | конкурентноспосбность | uk |
dc.subject | реформирование системы образования | uk |
dc.subject | инновационные педагогические технологии | uk |
dc.subject | интеграционные процессы | uk |
dc.subject | Болонская конвенция | uk |
dc.subject | кредитная система | uk |
dc.subject | внешнее оценивание | uk |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk |
dc.subject | беспрерывность образования | uk |
dc.subject | дистанционное обучение | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | конкурентоспроможність | uk |
dc.subject | реформування системи освіти | uk |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk |
dc.subject | інтеграційні процеси | uk |
dc.subject | Болонська конвенція | uk |
dc.subject | кредитна система | uk |
dc.subject | зовнішнє оцінювання | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | безперервність освіти | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | education quality | uk |
dc.subject | competitiveness | uk |
dc.subject | reformation of education system | uk |
dc.subject | innovative pedagogical technologies | uk |
dc.subject | integration processes | uk |
dc.subject | the Bologna’s convention | uk |
dc.subject | professional training, continuous training | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.title | Качество образования и тенденции развития образования ХХІ столетия | uk |
dc.title.alternative | Якість освіти та тенденції розвитку освіти ХХІ сторіччя | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
G. G. Bondar, О. S.Кorin 2009.pdf | 98.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.