Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-03-23T09:45:23Z-
dc.date.available2022-03-23T09:45:23Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЄмельянова Д. В. Психолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С. 59-64.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14151-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психолого-педагогічний аспект проблеми формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання. Розроблено багатокомпонентну структуру готовності, що дозволяє використати самостійну роботу як поліфакторний процес, що сприяє розвитку навчальнопізнавальних здібностей і особистості студента як майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. The article analyzes some psychological and pedagogical aspects of the problem of forming readiness for independent work of future humanities teachers in terms of the credit-based modular education. It demonstrates an elaborated multicomponent structure of readiness, which allows using independent work as a multifactor process providing development of cognitive capabilities and personality of a student as a future humanities teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectthe credit-based systemuk
dc.subjectindependent workuk
dc.subjectreadinessuk
dc.titleПсихолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчанняuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical aspect of forming readiness for independent work of future humanities teachers in terms of the credit-based modular educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
D. V. Yemelyanova 2009.pdf117.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.