Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-03-23T09:45:23Z-
dc.date.available2022-03-23T09:45:23Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЄмельянова Д. В. Психолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання / Д. В. Ємельянова // Наука і освіта. – 2009. – №5. – С. 59-64.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14151-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психолого-педагогічний аспект проблеми формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання. Розроблено багатокомпонентну структуру готовності, що дозволяє використати самостійну роботу як поліфакторний процес, що сприяє розвитку навчальнопізнавальних здібностей і особистості студента як майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. The article analyzes some psychological and pedagogical aspects of the problem of forming readiness for independent work of future humanities teachers in terms of the credit-based modular education. It demonstrates an elaborated multicomponent structure of readiness, which allows using independent work as a multifactor process providing development of cognitive capabilities and personality of a student as a future humanities teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectthe credit-based systemuk
dc.subjectindependent workuk
dc.subjectreadinessuk
dc.titleПсихолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчанняuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical aspect of forming readiness for independent work of future humanities teachers in terms of the credit-based modular educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
D. V. Yemelyanova 2009.pdf117.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.