Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковицька, Л.С.-
dc.date.accessioned2022-03-21T17:07:57Z-
dc.date.available2022-03-21T17:07:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЯковицька Л. С. Вивчення психологічних особливостей організації власної діяльності студентами технічного університету / Л. С. Яковицька // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 53-57.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14083-
dc.description.abstractВ статті вивчаються психологічні особливості студентів технічного вишу (уявлення про бажаний і реальний власний час і діяльність) і їх вплив на організацію актуальної діяльності. Рефлексія розглядається як розвиваючий процес, щорозгортається на основі інтеграції особистісних і соціальних вимог, та є основою з становлення і розвитку процесів самореалізації особистості в науково-технічній сфері. The article analyzes some psychological features of students of technical university ( a concept of own desired and real timeand activity) and their influence on organization of actual activity. Reflection is considered to be a developing process built up on the basis of integration of personal and social requirements, and is the basis for formation and development of processes of personal self-realization in scientific and technical sphere.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectпереживання часуuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectexperiencing of timeuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectself-realizationuk
dc.titleВивчення психологічних особливостей організації власної діяльності студентами технічного університетуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
L. S. Yakovytska 2009.pdf111.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.