Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатзаяа, Тербиш-
dc.date.accessioned2022-03-18T10:02:09Z-
dc.date.available2022-03-18T10:02:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБатзаяа Тербиш Современные тенденции реформирования высшего образования в Монголии (XXI век) / Тербиш Батзаяа // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 213-216.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14034-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются этапы становления высшего образования в Монголии. Определены основные концептуальные положения существенности содержания и организации образовательного процесса в вузах. В статті розглядаються етапи становлення вищої освіти в Монголії. Визначено основні концептуальні положення суттєвості змісту та організації освітнього процесу у вищих навчальних закладах. The article presents stages of establishing higher education in Mongolia. It specifies some basis conceptual premises of the essence of contents and organization of education process in high educational establishments.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectобразование в Монголииuk
dc.subjectобразовательный процесс в вузахuk
dc.subjectмонгольского высшее образованиеuk
dc.subjectосвіта в Монголіїuk
dc.subjectосвітній процес у вузахuk
dc.subjectмонгольська освітаuk
dc.subjecteducational process in universitiesuk
dc.subjectMongolian educationuk
dc.subjecteducation in Mongoliauk
dc.titleСовременные тенденции реформирования высшего образования в Монголии (XXI век)uk
dc.title.alternativeСучасні тенденції реформування вищої освіти у Монголії (XXI століття)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Batzaya Terbish 2009.pdf.pdf72.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.