Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14018
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гвоздій, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Gvozdii, Svitlana Petrivna | - |
dc.contributor.author | Іванова, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T12:41:04Z | - |
dc.date.available | 2022-03-17T12:41:04Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14018 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі узагальнення критеріїв оцінки та способів діагностики успішності студентів вищих навчальних закладів. Авторами наводяться критерії оцінки успішності, види контролю, способи діагностики та характеристика рівнів успішності. The article is devoted to the problem of generalization of estimation criteria and methods of diagnosing students’ progress at higher educational establishments. The authors suggest some criteria of estimating progress, types of control, and methods of diagnostics and description of progress levels. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Гвоздій С. П. Проблема узагальнення критеріїв оцінки та засобів діагностики успішності студентів / С. П. Гвоздій, І. В. Івапнова // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 181-186. | uk |
dc.subject | успішність студентів | uk |
dc.subject | критерії оцінювання | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | student performance | uk |
dc.subject | valuation criteria | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.title | Проблема узагальнення критеріїв оцінки та засобів діагностики успішності студентів | uk |
dc.title.alternative | The problem of generalization of evaluation criteria and diagnostic tools for student performance | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gvozdii Svitlana Petrivna 2009.pdf | 112.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.