Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМассанов, Анатолій Вікторович-
dc.contributor.authorMassanov, Anatoly Viktorovich-
dc.date.accessioned2022-03-15T13:59:05Z-
dc.date.available2022-03-15T13:59:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМассанов А. В. Основні підходи до аналізу процесу подолання психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості / А. В. Масанов // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 84-89.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13979-
dc.description.abstractУ статті розкритті основні підходи до процесу подолання психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості. Представлені експериментальні дані з апробації заходів стосовно профілактики та усунення небажаних психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості. The article analyzes some basic approaches to overcoming psychological barriers in professional self-determination. It presents some experimental data of approbation of actions aimed at preventive maintenance and elimination of undesirable psychological barriers in professional self-determination.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпсихологічні бар'єриuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectподолання психологічних бар'єрівuk
dc.subjectpsychological barriersuk
dc.subjectprofessional self-determinationuk
dc.subjectovercoming of psychological barriersuk
dc.titleОсновні підходи до аналізу процесу подолання психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистостіuk
dc.title.alternativeBasic approaches to the analysis of the process of overcoming psychological barriers in professional self-determinationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Massanov Anatoly Viktorovich 2009.pdf103.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.