Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13951| Назва: | Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ |
| Автори: | Сорока, О. С. |
| Ключові слова: | інтуїція розвиток довіра студенти дослідження |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Бібліографічний опис: | Сорока О. С Психологічні особливості взаємозв’язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ / О. С. Сорока // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 128-131. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті подано теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення інтуїції. Емпірично досліджується взаємозв’язок рівня розвитку інтуїції та рівня довіри інтуїції в студентів ВНЗ. Показано, що при високих показниках рівня розвитку інтуїції високі показники довіри інтуїції. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13951 |
| Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Soroka O.S. 2010.pdf | 81.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.