Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБахіча, Елеонора Екремівна-
dc.contributor.authorBakhicha, Eleоnorа Ekremivna-
dc.date.accessioned2022-03-10T11:55:56Z-
dc.date.available2022-03-10T11:55:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБахіча Е. Е. Досвід формування толерантності майбутніх педагогів в умовах полікультурного проекту / Е. Е. Бахіча // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 165-167.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13915-
dc.description.abstractУ статті описано досвід організації виховної роботи зі студентами в умовах полікультурного середовища Криму. Сформульовано мета виховного проекту, зміст та послідовність завдань, пов’язаних з його реалізацією, наведено наслідки його виконання щодо формування в студентів толерантності. The article describes the experience of organizing educational work with students in a multicultural environment of Crimea. The purpose of the educational project, the content and sequence of tasks related to its implementation are formulated, the consequences of its implementation on the formation of tolerance in students are given.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectформування толерантностіuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectвиховний проектuk
dc.subjectполікультурне середовищеuk
dc.subjectformation of toleranceuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjecteducational projectuk
dc.subjectmulticultural environmentuk
dc.titleДосвід формування толерантності майбутніх педагогів в умовах полікультурного проектуuk
dc.title.alternativeExperience in forming tolerance of future teachers in a multicultural projectuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakhicha Eleоnorа Ekremivna 2010.pdf65.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.